Wednesday, December 24, 2008

Bayi 20 Bulan Di Rogol!!!!!

BUTTERWORTH: Bernafsu haiwan adalah perkataan paling sesuai untuk dua beranak, termasuk remaja lelaki berusia 16 tahun yang ditahan polis selepas disyaki menodai seorang bayi perempuan baru berusia 20 bulan.

Kejadian itu hanya disedari ibu bayi berkenaan apabila pulang ke rumahnya di sini kira-kira jam 11 malam Jumaat lalu apabila melihat bayinya menangis begitu lama.

Sebelum itu, sumber berkata, wanita berusia 32 tahun yang bekerja sebagai juruwang itu meminta ibunya mengambil bayinya yang ditinggalkan di rumah pengasuh kira-kira 50 meter dari rumahnya.

Katanya, wanita itu kemudian mendapati bayinya menangis dengan kuat apabila dibawa pulang ke rumah, tetapi dimaklumkan ibunya dia mungkin demam.
“Wanita itu yang tidak berpuas hati kemudian memeriksa dan mendapati ada kesan darah dan luka pada bahagian sulit bayi perempuannya.


“Dia kemudian terus membawa bayinya yang menangis dengan kuat tidak berhenti-henti ke Hospital Seberang Jaya (HSJ), di sini.

“Hasil pemeriksaan doktor mengesahkan terdapat kesan koyak pada kemaluan mangsa. Bagaimanapun, keadaannya kini dilaporkan stabil dan masih menerima rawatan di HSJ,” katanya.

Berikutan itu, ibu mangsa membuat laporan polis.

Ibu kanak-kanak itu yang enggan dikenali, berkata dia tidak menyangka kejadian berkenaan boleh berlaku ke atas bayi perempuannya.

Menurutnya, dia menghantar anaknya ke rumah pengasuh berkenaan sejak 14 November lalu dan menjelaskan bayaran RM150 untuk bulan pertama.

“Kejadian itu memang di luar jangkaan kerana tiada siapa memberitahu perangai sebenar lelaki berkenaan. Dia tergamak melakukan perkara itu ke atas bayi saya,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Seberang Prai Utara, Superintendan Mohd Sukri Awang ketika dihubungi mengesahkan kejadian terbabit.

Menurutnya, polis sudah menahan seorang lelaki berusia lewat 30-an dan anak lelakinya pada Sabtu lalu untuk membantu siasatan kes berkenaan yang dibuat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

“Kami masih melakukan siasatan berhubung kejadian berkenaan,” katanya enggan mengulas lanjut.

-memang manusia skrng dah giler.memg dah xtahu nk berfikir.lebih baik jd binatang dari jd manusia.Bukan manusia bertopengkan Binatang.MEMANG BINATANG.LEBIH TERUK PADA BINATANG.BINANTANG XSNGGUP BUAT GITU..AKU MEMANG GERAM TERAMAT SANGT KAT DUA ORG BINATANG TU...AKU XTAHU DIA BERAGAMA APE.KALAU BERAGAMA ISLAM,MEMANG MEMALUKAN.TERAMAT SANGAT...XBLAJA KE AGAMA? KALAU X BERAGAMA ISLAM PN,XKAN XBLAJA PENDIDIKAN MORAL? AKU YG JAHAT PN X TERPIKIR NK MELAKUKAN GITU.WEH,KALU GIAN SGT,POTONG KE KEMALUAN...!!!.JGN LIBATKAN ORG LAIN APATAH LAGI SEORNG BAYI YANG LANGSUNG TIDAK BERDOSA.XTAHU APE2...LEBIH KECIK DARI ADIK AKU...!!!! XLEH NK BAYANG...:-(

XLEH NK BAYANGKAN BAGAIMANA SAKITNYA BAYI TU DAN SIKSA YG AKAN DITANGGUNG...:-(

DIA XLEH NK PIKIR KE NGANE KALU ORG LAIN BUAT KAT ADIK DIA ATAU ANAK DIA MASA AKN DTG??????....

MEMANG AKU NK MARAH BILA BCA BERITA NI..DAH LA AKU TERTEKAN DGN RESULT YG X BERAPA CEMERLANG...

SEMOGA ALLAH MENIMPA SIKSAAN YANG SETIMPAL DENGAN PERBUATANNYA...ALLAH MAHA BERKUASA.

1 comment:

  1. mmg gila bayi yg tidak sampai setahun pom nk rogol.. yg pakai seksi nampak belah2 xnak rogol plak.. bodoh punya org..

    faizal:
    aku tau perasaan ko skang. aku harap ko tabah dan trs berusaha.

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme