Tuesday, December 23, 2008

Keputusan Yang Sudah Dijangka

Pada hari ni terjawablah persoalan mengenai status pengumuman tarikh keputusan peperiksaan...
Aku dapat tahu dari kawan kawan ku dalam pukul 3 dah boleh tengok melalui portal pelajar tp aku bukak pukul 6ptg..

Tp keptusan ni pn sudah dijangka.cuma sesetengah je yang mengejutkan aku.tp aku tetp bersyukur.mgkin ada hikmah disbalik semua ni...

Tahniah juga buat kawan2 ku yang berjaya memperolehi keputusan yang tinggi..terutamanya ezzat dan amin.mereka mempunyai kenangan manis tersendiri semester ni..Tahniah..
Bagi yang rasa rendah,aku nak kamu semua mulakan azam baru dgn aku. mungkin ada hikmah sume ni.

Tahniah juga kepada UDM yang berjaya mengeluarkan keputusan dengan kadar yang awal..
Sekarang aku berazam untuk menaikkan balik cgpa aku sem last.aku xkan beralah begitu saje.tuggu aku ezzat dan amin...

3 comments:

  1. Tinggi apernya faizal....
    Awak 2 lagi tinggi...
    Amin 2 mmg la tinggi...
    sudah dijangka itu...
    saya sem ni turun tau result ni...
    hadoi la...
    macam mana ni?
    stdy kuat2 sem last ni....

    ReplyDelete
  2. haiya ijat.. awk punya tinggi dr saya.. rsuck pom menurun.. awk nga peja mmg best

    ReplyDelete
  3. haiya amar...
    tinggi pom berape sen jer...
    peja mmg best...
    ni dah sem last..

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme