Tuesday, June 2, 2009

Sayonara My Friends...


Akum. hari ni dah hari selasa.tinggal 4hari lagi untuk bersama...rasa sedih menyelubungi perasaan..kepada semua bdak DTM6, Maaf dipinta jika terkasar bahasa dan terlanjur kata. kalau terasa bergurau, maaflah. tak terlintas pn sbnrnya. pada amin,ezzat,amirul,fadhil,iwe,epi,syahmi,aizu,fahmi,mirul hanif,mamat,zufri dan roomateku zul,maaf jika termampus dan semoga berjaya. kepada geng wanita fizai,along,jann,fizah,nani,sha,nomi,mekti,mekna,mekpah,nurul,eda,simah,amy,kak ida,qdah,nor dan nisah, samalah jugak.maaf dipinta dan semoga berjaya kelak. kalau panjang umur,harap dapat jumpa lagi. kalu jumpa,tegur2lah.

kepada semua,kalu aku suruh gi rumah time aku kahwin dengan fizai,jemput2 lah datang.kalu korang nak kawin,jmput lah jgak aku...kalu dengar berita aku ni dah menemui ilahi, melawatlah aku kat pengkalan chepa.kalu xknal rumah,tanya lah sape2 yang tahu mcm along,fizai,mirul...hehe..Last word,sayonara...

good luck,
from faizal

1 comment:

  1. sdih la plak...aku pn nk minta maap byk2 kt korang semua k...sory klau selalu menyakitkan hati ko dgn fizai..sory k...halalkan segala-galanya..thank for everything..

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme