Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Fitri. (Maaf Zahir Batin).


selamat hari raya aidilfitri diucapkan pada seluruh umat islam di dunia ini.terutama pada yg melawati blog aku ni iaitu kawan2 ku.mohon ampun dan maaf sekiranya terkasar bahasa,tersinggung perasaan.datang lah rumah aku kat pengkalan chepa kalau ada masa.aku sentiasa buat rumah terbuka.

kepada org yg tersayang.selamat hari raya aidilfitri.maaf zahir dan batin dari hujung rambut ke hujung kaki. saya tahu byk kesalahan dan kekurangn pada diri ni.byk yg xkena.saya hanya insan biasa yg byk buat silap.byk dosa.maafkan saya.awk xde kesalahan dengan saya.saya xsimpan dalam hati. moga hari raya ni hari raya yg bermakna juga dalam hubungan kita.jikalau panjang umur,kita jumpa lagi lepas raya.jikalau pendek umur,halalkan segala yg terpinjam dan ampun maaf dipinta

esk pukul 8.45 malam aku balik ke kelantan.xsabar nk jumpa adik.dan dua bulan xjumpa.time cuti sem org balik aku xbalik.sedih rasa.doakan aku selamat sampai ke kampung halaman.

akum.

2 comments:

  1. selamat hari raya..maaf zahir batin..kalu sudi,datang la umah..sy buat kek coklat..

    ReplyDelete
  2. betul ke?
    sungguh ek?
    hehe.mesti ma awk xbg...

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme