Sunday, September 27, 2009

Selamat Kembali Menuntut Ilmu!!!

Selamat kembali menuntut ilmu kepada semua kawanku yg bercuti raya.harap raya tahun ini raya yg bermakna.Dan selamat kembali ke sekolah kepada adik2 ku.

Bg aku tiada yg menarik raya tahun ni.sama je sperti tahun lepas.ape2 pn,kepada fizai,moga cpat sembuh..lain kali hati2 makan time raya.ni mesti xingat kat i...sbb tu sakit...rugi la xleh tgk muka awk time sakit.heheh.mcam ..............hehe...

kepada mirol yg x jemput aku beraya kat rmh dia tahun ni,aku doakan tok hang semoga cepat sembuh jgk.dapat keluar hospital.

kepada amin,sori xgi raya rumah.sape suruh buat rumah jauh2.haha.sedih awk xbwk cite conan..

kepada nomi dan ezzat,aku happy sbb gi makan rumah hangpa.haha.eh,ni lari tajuk dah aku ni.k,selamat menuntut ilmu Allah.
akum

3 comments:

  1. bkn mirul msuk spita...
    nenek dyo...mirul g tggu..
    kiro msuk spita jgk la tu....
    msuk nunggu..lau xmsuk xleh nunggu plok...
    kekekekekekek....
    angan aroh long......hahahahah

    ReplyDelete
  2. laa... wat suspen jer...hahaha.. aku ingat mirol masuk spital bakpola... aku pun masuk spital jugak sebelum raye hari 2... g tengok orang sakit..hahaha...

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme