Monday, September 14, 2009

Siapa Sangka? & Perkataan KALAU...

SIAPA SANGKA aku dan fizai akan sama2 masuk USM. KALAU aku tahu dari dulu,aku xlah sedih time habis linux.KALAU fizai tahu dia akn jumpa aku,xla dia nangis time depan kwn2 time aku balik kan..fizai kan..


SIAPA SANGKA aku,mirul dan amin akn sekali ambik ijazah di USM. KALAU kami tahu,xperlu dah beli borang upu rm8. KALAU Mirol tahu mcm ni,xla dia debar nk tunggu UPSI kan mirol kan...Dalam byk2 geng laki,aku berjumpa dengan mirol dengan amin je..

SIAPA SANGKA dalam byk2 budak puan DTM,fizai akan rapat dengan normi di USM.xkusangka2. KALAU diorang tahu,mesti diorang rapatkan hubungan semasa di UDM kannnn..

Tapi X de Sekeping gambar pun yang ada aku,mirol,amin,fizai dan normi skali. KALAU tahu, Aku akan ambil gmbar dah lima2 org ni untuk buat kenangan udm di usm.
SIAPA SANGKA mirol pakai baju usm ayah aku di rumah aku ni tuah dia dapat masuk usm.KALAU dia tahu,dia akan pakai baju ni gi kuliah di udm.
SIAPA SANGKA shazana dengan jannah akan duk di UMT.Dalam byk2 geng diorg,hanya dua org je yg bersama..nani dan fizai x skali dengan diorang...KALAU diorg tahu,mesti diorg pilih u yg sama.
SIAPA SANGKA muka fizai dengan cik fatimah ada iras..
SIAPA SANGKA muka shazana ada iras dgn cik fatimah...

aku xpernah pn ambik gmbar dengan cik fatimah.fizai dan sha ambik gmbar.jd kenapa korg nk mapuh aku..lgpun muka aku x sama pn dengan cik fatimah.jd mulai skrang,jgn kaitan aku lagi deh.

Kesimpulannya,Perkataan KALAU ni amat mendalam.dalam ape2 hal,pikir dulu akibat atau kesan akn dtg kepada kita.jgn sampai dah jd baru pikir KALAU itu KALAU ini...

Hargai lah persahabatan.bersahabatlah dengan jujur.Hargailah mereka sebelum nyawa diambil oleh pencipta.Kita hanya mampu merancang.Tp Allah yg menentukan takdir.

Kepada fizai dgn mirol pn masih xtahu takdir diorg samada duk di usm ataupn dapat upsi.bagi aku,aku doakan yg terbaik pada diorg.walaupun aku sedih KALAU fizai dapat upsi...

Akhir skali,KALAU aku xtgk gambar budak udm malam ni,aku xterlintas pn nk posting benda mengarut ni..

4 comments:

  1. sedih ada,lucu pun ada..
    tp KALAU nk diikutkan,kte sbnarnya xleh guna perkataan KALAU..
    sebab segala2nya Allah yang lebih berkuasa..Allah yg menentukan segala2nya..

    ReplyDelete
  2. one more..nk oyak bg phak nomi..
    bkn normi yea..nomi..slap eja..
    kan nomi kan..hek8..

    ReplyDelete
  3. kalau kalau dan kalau.....
    entah la....
    mcm2 idea la peja ni...
    n....
    yes u r rite fzai...
    bkn normi...
    wrong spelling n pronounciation
    nomi k.,....
    hehehehehe.....

    ReplyDelete
  4. wah srunuk tgk stdnt udm dpt smbung blja kat universiti best2 kt msia ni

    blaja rjn2 :D

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme