Tuesday, October 6, 2009

Gambar Melancong Ke Kedah

Jitra

PUKUL 3.30 PTG

1) Perjalanan bermula dgn fiza menaiki bas RST dari Restu ke asrama Tekun
2) nomi dan fiza menaiki bas USM ke pintu sungai dua. dalam masa yg sama,aku,amin dan mirol menaiki bas USM ke pintu sungai dua.


PUKUL 4.00 PTG
3) Berada di dalam bas Rapid Penang (RM 2.00) Ke Jetti

PUKUL 5.00 PTG
4) Didalam Feri ke Butterworth (xpayah bayar.bayar rm 1.20 time masuk pinang.time balik)



PUKUL 5.15 PTG
5) menaiki bas ekspress dari Butterworth ke Alor Setar. (RM 9.80)




Menara Alor Setar
PUKUL 7.45 MLM
6) Tiba di hentian shahab perdana alor setar.sementara menunggu bas ke jitra.makan mary brown.

PUKUL 8.15 MLM.
7) Bas dari alor setar ke jitra. bas mara liner.(RM 2.50)

8) NI time balik dari jitra ke alor setar.bas buruk.tp rm2.60. fiza ngorat org lain.huhu

Apabila smpai kat jitra.kami cari motel dan akhirnya xjumpa.cik amni ajak tdor rumh nya.
malas aku citer.nomi citer dah.hahaha



Nauwal senyum kat aku.tp xsempat nk ambik gmbar.
Tengah dalam perjalanan ke jitra mall

Jitra mall



Sebelum balik ke Butterworth,sempat makan radix fried chiken. mcm kfc je

Apabila smpai,aku naik feri balik.dan smpai kat hentian rapid penang

9) pastu aku mirol amin naik bas 303 ke pintu sungai dua.fiza dan nomi naik bas 302 ke pintu bukit gambir.

No comments:

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme