Wednesday, October 28, 2009

Reunion UDM & UMT...

AKU balik study week lewat sem ni sebab temankan FIZAI submit ptptn 26hb...aku balik ke terengganu malam tu..aku menaiki bas Shamisha ke Kuala Terengganu..Pada pukul 6.30 pagi aku sampai. aku terus ke masjid putih untuk menunaikan solat subuh dan selepas itu aku terus tidur sementara Aizu ambik aku kat masjid putih.



Ni Aizu. Nama penuh Aizu Wahidi. Hensem? Tanpa dia, aku xkan dapat melawat rakan2 di UDM dan UMT..

Walaupun khabar angin & Hura-hura pelajar UMT dengan UDM bermusuh dan tidak sekepala..akan tetapi disebalik tu, ada pertemuan antara mereka.......

Ni time duk di cafe keramat budak DTM. Cafe baru Udm nama panggilan budak ni..Sebelum tu aku jumpa dengan Eda dan Along smbil diperhatikan oleh Fadhil di cafe Halimatul. Tp Eda xde time kat cafe baru..Antara yg aku jumpa ialah ALONG (ROSHIDAH), FADHIL dan EDA di UDM manakala JANNAH SYAZANA HIZWAN dan SYAHMI di UMT. Tp diorg xperasan rasa nya aku xmandi seharian hari tu..hahahahah

Aku xberkesempatan berjumpa bercakap dengan Cik Fatimah..hanya terserempak...tp sempat bercakap dengan Cik Julaily...Aku juga terserempak dengan Pn Norlina, En Isa, Pn Fauziah...

Aku sedih apabila melihat persekitaran UDM kerana teringat kenangan-kenangan terindah di udm...

Ni mgkin boleh dikatakan reunion diantara budak UDM dan UMT..Kepada Along, download lah nk download pn.pastu bg kat fadhil.haha






Pukul 4 ptg aku bertolak balik ke kelantan dengan bas SP BUMI...sempat ambik gmbar Masjid Hadhari..Aku smpai KB pukul 7 lebih..masing2 duk sesak disebabkan Bola antara Kelantan vs Perlis...kelantan menang 2-0. good..



Jumpa Dilain Hari....Sayonara...

5 comments:

  1. thankz peja sbb datang melawat ktorg sume... he3 along dah ambik dah sume gmbr nie... makasih.. kalau fadil nak bia dia donlot sendirik...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. kanda faizal...sanggup kanda curang pd dinda..siapakah gerangan 3 gadis b'sama kanda..??owh...tidak...snggup kanda mengempatkan dinda...sampai hati..belanja pizzahut tau....!!

    ReplyDelete
  3. xde ape2 la dinda...pizahut? kanda nk dinda blnja nandos...hhuhuhu

    ReplyDelete
  4. knapa? masih xcukup ke kasih syg kanda bg? percaya lah pada kanda ni....diorg tu sume dh kawin dah pn...

    ReplyDelete
  5. fitnah2... mana ktorng kawin ag...hahahaha...

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme