Thursday, October 8, 2009

Subjek AKU Sem 1 di USM (Tiru posting Ejat)

Sem 1 ni aku hanya ambik 9 jam kredit sahaja.disebabkan tiga matapelajaran aku transfer kredit sem ni iaitu mathematic diskret, coa dan princple of programming. 9 jam kredit aku ambik tu pun yg paling minimum dah.tu pun tambah ko k. kalau x,xcukup kredt.

subjek aku sem ni ialah:

1) CPT 113 - Programming Methodology & Data Structures - 3 jam kredit

2) LMT 100 - Bahasa Inggeris untuk persediaan (sape2 yg dapat band 1,2,3). ataupun aku xpyh ambik LMT 100 TP Kena ambik muet semula dan dapat band 4. -2 jam kredit. (x di kira dalam cgpa) - wajib lulus untuk ambik BI 1

3) LKM 400 - Bahasa Malaysia - Wajib ambil. kursus universiti. 2 jam kredit.

4) SHE 101 - Hubungan Etnik - Wajib ambil. kursus universiti , 2 jam kredit.

5) Ko -K - Persatuan Bulan Sabit Merah - 2 jam kredit.

Subjek ni jgklah yg fizai,amirul dan amin ambik.tambah amin ambik diskret sem ni.



KEPADA KAWAN2, ANDA BOLEH LAH MENGUNDI / MENGHANTAR KOMEN
SUBJEK MANAKAH YG AKU AKAN REPEAT. ATAU DAPAT A. JUJUR LAH DGN DIRI SENDIRI..DAN ANDA BOLEHLAH SESUKA HATI ANDA RAMAL CGPA AKU DAPAT BRAPE. NI MUGKIN TAHYOL TAPI KOMEN ANDA AMAT DIALU-ALUKAN.TATA.

9 comments:

  1. ko k confirm2 kite dapat A...sebab org balik lepas exam,kte kena tunggu seminngu pahtu plak baru leh balik...semata2 nak g camp..memg hebat ar..dan memang tertekan...

    ReplyDelete
  2. waahhh...
    pndai tru ejat doh...
    kakakakaka....
    hebat subject kamoo....
    ngee~~~~
    xyoh suh org rmal2...
    usha terbaik punye...
    usm terbaik....
    pelajar nye pun terbaik...mcm peja....
    ngee~~~
    1 sisws 1 malaysia....
    kakakaak....
    ape ak merepek ni??
    hummmm.....

    ReplyDelete
  3. usm terbaik tp peja xtrbaik..huhu

    ReplyDelete
  4. aku ramal mu seme A..
    cpa 4.00
    cgpa 4.00

    kalo xleh ak nyepak mu..
    hahaha...

    ReplyDelete
  5. ijat ni ngaying aku.xlogik 4.00. aku dah terima dah tkdir aku 3.00 kebawah

    ReplyDelete
  6. ek mung..dop nganjing eh...
    mu hebat

    ReplyDelete
  7. ingat l mu ijat..aku tahu la sape aku...mu terbaik uthm...aku ni anak tiri usm je

    ReplyDelete
  8. hahaha...
    konon anak tiri...
    mu anak zakaria la...
    hahaha

    ble final weh?

    ReplyDelete
  9. aku start 3hb 11. balik kelate 27hb.singgah nganu dulu jmpa sex umt dgn udm.

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme