Thursday, November 4, 2010

Kenangan Praktikal Di PPKT USM Kubang Kerian


Nuar,Idham,Mirol,Shimi,Amin,Peja


Presentation


Penyampaian Sijil


Geng Praktikal Sebelum Ni


Minggu IT


Latihan Kebakaran


Jamuan Hari Raya


Aku


Buang Hardisk

Salam,

Hari ni tamatlah sudah 1 semester praktikal aku di Pusat Pengetahuan , Komunikasi dan Teknologi Universiti Sains Malaysia Kampus Kesihatan Kubang Kerian Kelantan Darul Naim,Malaysia.

Banyak benda baru yg aku pelajari di sini.byk timba ilmu dn dpt bertemu kawan baru.sem ni xperlu masuk dewan exam sebab sem ni praktikal.tp sem depan yg bakal menjelma pada 27/12/10 ni byk yg membimbangkan aku.aku harap segala ilmu di praktikal dapat memberi faedah pada masa depan.InsyaAllah.

Terima kasih pada yg terlibat seperti En rasid iaitu bos PPKT,En Masran Penyelia praktikal,Prof Dr Rafiee iaitu lecturer yg dtg dari USM Pulau Pinang, pekerja PPKT,kawan2 PPKT di atas mahupun dibawah.malas nk tulis nama.takut sohor plak.k.terima kasih.moga jumpa lagi.

Salam

3 comments:

  1. peja, amin n mirol makin ensem sekarang erk hahahahaha

    ReplyDelete
  2. sy pun 9/07/2012 ni start li di ppkt usm...rasa bdebar pn ad...

    ReplyDelete

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme